Podzimní setkání podnikatelů s přírodou ve Křtinách
Ve čtvrtek 23. října jsme se zúčastnili podzimního setkání členů Regionální hospodářské komory Brno, které tentokrát proběhlo v inspirativním prostředí Školního lesního podniku Masarykův les Křtiny.
Read MoreŠkolní klima a nové metody výuky jsou klíčem k úspěchu, ukazuje zpráva ČŠI
Nejen znalosti, ale především prostředí a metody výuky rozhodují o úspěchu žáků. Vyplývá to z nové tematické zprávy České školní inspekce (ČŠI) s názvem „Kvalitativní znaky výuky různého zaměření v základních školách“. Dokument zdůrazňuje, že klíčovou roli hraje školní klima, aktivní zapojení žáků a způsob hodnocení.
Read MoreAVANDO slaví 16 let – a pomáhá růst i Vám
V podnikání platí: na začátku stačí nápad, ale k úspěchu je potřeba strategie. A právě s tím pomáhá už 16 let značka AVANDO, která podporuje podnikatele, malé a střední firmy i neziskové projekty na jejich cestě k růstu. Už 22. září 2025 oslavíme 16 let na
Read MoreAI ve vzdělávání: Skvělý sluha, ale pozor na past
Umělá inteligence (AI) už dávno není jen doménou technologických firem. Stále více proniká i do světa vzdělávání – od školních lavic po online kurzy pro dospělé. Pomáhá nám učit se rychleji, efektivněji, a často i zábavněji. Ale každá mince má dvě strany.
Read MoreFiremní školení jako nástroj loajality: Proč se lidé drží tam, kde rostou
Zatímco některé firmy stále vnímají vzdělávání zaměstnanců jako náklad, pro jiné je systematický rozvoj lidí klíčovým nástrojem dlouhodobé stability a růstu. V době, kdy loajalita zaměstnanců často kolísá a fluktuace roste, se kvalitní firemní vzdělávání ukazuje být jedním z nejúčinnějších způsobů, jak si udržet kvalitní pracovní
Read MoreNezaměstnanost v Česku mírně klesla. Pomohly sezónní práce a rostoucí zájem o rekvalifikace
Praha, 8. dubna 2025 – Český trh práce hlásí pozitivní zprávy: míra nezaměstnanosti v březnu klesla na 4,3 %. Úřad práce evidoval na konci měsíce celkem 322 140 uchazečů o zaměstnání, což je o 4 083 méně než v únoru. Tento vývoj je však podle odborníků
Read More




